Bestellen & retourneren
Wat kosten de verzendkosten?
De verzendkosten hangt af van de bestemming van de bestelling en de gekozen bezorgoptie.
Je krijgt tijdens het bestelproces verschillende opties te zien. Maak een keuze die het beste bij jou past.
De verzendkosten hangt af van de bestemming van de bestelling en de gekozen bezorgoptie.
Je krijgt tijdens het bestelproces verschillende opties te zien. Maak een keuze die het beste bij jou past.
De levertijden hangen net zoals de verzendkosten af van de bestemming.
Een pakket in Nederland wordt tussen 1-3 werkdagen bezorgd.
Een pakket naar België en Duitsland wordt tussen 2-4 werkdagen bezorgd.
Tijdens drukke periodes in het jaar kan het wat langer duren. Hou daar dus ook rekening mee.
Wil je het pakket naar een ander land laten sturen en ben je benieuwd hoe lang dit gaat duren? Neem dan contact met de klantenservice.
De levertijden hangen net zoals de verzendkosten af van de bestemming.
Een pakket in Nederland wordt tussen 1-3 werkdagen bezorgd.
Een pakket naar België en Duitsland wordt tussen 2-4 werkdagen bezorgd.
Tijdens drukke periodes in het jaar kan het wat langer duren. Hou daar dus ook rekening mee.
Wil je het pakket naar een ander land laten sturen en ben je benieuwd hoe lang dit gaat duren? Neem dan contact met de klantenservice.
Ik heb een (type)fout gemaakt in mijn gegevens.
Als de bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij dit nog aanpassen. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
Als de bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij dit nog aanpassen. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
Hoe wordt mijn sieraad verpakt?
Je sieraad wordt verpakt in een box en krijgt daarbij ook een suede sieradenzakje.
Je sieraad wordt verpakt in een box en krijgt daarbij ook een suede sieradenzakje.
Kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?
Je kan binnen 14 dagen je bestelling retourneren of ruilen op eigen kosten.
Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Je kan binnen 14 dagen je bestelling retourneren of ruilen op eigen kosten.
Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Ik heb geen bevestiging gehad van mijn bestelling.
Neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen je dan opnieuw een bevestiging sturen.
Neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen je dan opnieuw een bevestiging sturen.
Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
Je kan bij ons op verschillende manieren betalen. Wij accepteren:
Visa, MasterCard, American Express, Maestro, Apple Pay, Bancontact, iDeal, Klarna en Riverty.
Je kan bij ons op verschillende manieren betalen. Wij accepteren:
Visa, MasterCard, American Express, Maestro, Apple Pay, Bancontact, iDeal, Klarna en Riverty.
Ik heb problemen met het betalen met Klarna.
Garantie
Hoelang heb ik garantie op mijn sieraad en hoe werkt het?
Je krijgt bij ISA LOREN één jaar garantie.
Zie ons garantiebeleid voor meer informatie en de uitzonderingen.
Je krijgt bij ISA LOREN één jaar garantie.
Zie ons garantiebeleid voor meer informatie en de uitzonderingen.
Materialen & onderhoud
Hoe houd ik mijn sieraden mooi?
Bewaar je sieraden het liefst in de originele verpakking om krassen te voorkomen.
Verwijder je sieraden voordat je je handen wast, gaat zwemmen, slapen, schoonmaken, sporten of verzorgingsproducten aanbrengt zoals parfum, haarlak, zeep of lotion. Bij het gebruik van verzorgingsproducten wacht je even totdat de producten helemaal droog zijn en dan kan je je sieraad omdoen.
Deze producten kunnen het materiaal beschadigen, de levensduur van de toplaag verkorten, verkleuring veroorzaken en de schittering van kristallen verminderen.
Ook is het belangrijk om hard contact te vermijden, zoals stoten tegen objecten, omdat dit krassen of barsten op kristallen kan veroorzaken.
Bewaar je sieraden het liefst in de originele verpakking om krassen te voorkomen.
Verwijder je sieraden voordat je je handen wast, gaat zwemmen, slapen, schoonmaken, sporten of verzorgingsproducten aanbrengt zoals parfum, haarlak, zeep of lotion. Bij het gebruik van verzorgingsproducten wacht je even totdat de producten helemaal droog zijn en dan kan je je sieraad omdoen.
Deze producten kunnen het materiaal beschadigen, de levensduur van de toplaag verkorten, verkleuring veroorzaken en de schittering van kristallen verminderen.
Ook is het belangrijk om hard contact te vermijden, zoals stoten tegen objecten, omdat dit krassen of barsten op kristallen kan veroorzaken.
Waar worden de sieraden van gemaakt?
Onze sieraden worden gemaakt van silver 925 met daar overheen een toplaag van Rhodium of 14k/18k goud.
Onze sieraden worden gemaakt van silver 925 met daar overheen een toplaag van Rhodium of 14k/18k goud.
Zijn de sieraden hypoallergeen?
Ja, onze sieraden zijn gemaakt van hypoallergene materialen.
Ja, onze sieraden zijn gemaakt van hypoallergene materialen.
Wat houden de toplagen in?
Over onze sieraden zit een toplaag; rhodium, 14 karaat of 18 karaat.
Die toplagen zorgen ervoor dat de sieraden sterker zijn, beter bestemd zijn tegen krassen en geven een prachtige glans.
Over onze sieraden zit een toplaag; rhodium, 14 karaat of 18 karaat.
Die toplagen zorgen ervoor dat de sieraden sterker zijn, beter bestemd zijn tegen krassen en geven een prachtige glans.
Wat is Cubic Zirkonia en Moissanite?
Cubic Zirkonia en Moissanite zijn ultieme alternatieve voor een diamant, omdat ze een prachtige schittering hebben.
Bij ISA LOREN maken we alleen gebruik van de beste kwaliteit stenen. Zo gebruiken wij bijvoorbeeld minimaal 5A+ Cubic Zirkonia stenen.
Cubic Zirkonia en Moissanite zijn ultieme alternatieve voor een diamant, omdat ze een prachtige schittering hebben.
Bij ISA LOREN maken we alleen gebruik van de beste kwaliteit stenen. Zo gebruiken wij bijvoorbeeld minimaal 5A+ Cubic Zirkonia stenen.
Contact
Hoe kan ik contact opnemen?
Je kan contact opnemen via onze contactpagina of je stuurt meteen een e-mail naar: support@isaloren.com
Je kan contact opnemen via onze contactpagina of je stuurt meteen een e-mail naar: support@isaloren.com
Ik wil graag samenwerken met ISA LOREN.
Je kan contact opnemen via onze contactpagina of je stuurt meteen een e-mail naar: support@isaloren.com
Vermeld meteen in je mail op welk (social media) platform je actief bent.
Je kan contact opnemen via onze contactpagina of je stuurt meteen een e-mail naar: support@isaloren.com
Vermeld meteen in je mail op welk (social media) platform je actief bent.
<div class="dynamic-checkout__content" id="dynamic-checkout-cart" data-shopify="dynamic-checkout-cart"> <shopify-accelerated-checkout-cart wallet-configs="[{"name":"shop_pay","wallet_params":{"shopId":85923201348,"merchantName":"Isa Loren"}}]" access-token="df9202e2d3f24105dcea2c1f46ff5aba" buyer-country="NL" buyer-locale="nl" buyer-currency="EUR" shop-id="85923201348" cart-id="6cfee3a9c9d9026fc3d07bcf0b736117" > <div class="wallet-button-wrapper"> <ul class='wallet-cart-grid wallet-cart-grid--skeleton' role="list" data-shopify-buttoncontainer="true"> <li data-testid='grid-cell' class='wallet-cart-button-container'><div class='wallet-cart-button wallet-cart-button__skeleton' role='button' disabled aria-hidden='true'> </div></li> </ul> </div> </shopify-accelerated-checkout-cart> <small id="shopify-buyer-consent" class="hidden" aria-hidden="true"> Een of meer artikelen in je winkelwagen zijn uitgestelde of terugkerende aankopen. Als ik doorga, ga ik akkoord met het <span id="shopify-subscription-policy-button">opzeggingsbeleid</span> en geef ik je ook toestemming de vermelde prijzen af te schrijven van mijn betaalmethode, op de vermelde frequentie en datums, totdat mijn bestelling is afgehandeld of totdat ik, indien toegestaan, opzeg. </small> </div>